Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
1. Покупець відправляє поставлений товар на адресу компанії. 2. Покупець повідомляє номер карти ПриватБанку, ім'я-прізвище її власника, на яку готовий отримати повернення грошей. Або ж своє бажання обміняти товар на аналогічний. 3. Ми отримуємо товар на пошті, перевіряємо його на наявність пошкоджень, цілісність і комплектацію. Гроші повертаються покупцеві не пізніше 7 (семи) робочих днів з моменту пред'явлення вимоги. Згідно ч.3 статті 9. Закону України "Про захист прав споживачів" при поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. 4. Якщо на момент заяви Покупця про заміну, аналогічного товару немає в наявності, Покупець має право обміняти на будь-які інші аналогічні товари, які є в наявності з подальшим перерахуванням вартості: отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару чи здійснити обмін товару на аналогічний.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.